Meest gestelde vragen

Wie geïnteresseerd is in de meest efficiënte manier van afvalverwerking, is bij BWaste aan het juiste adres.

Een bewonerspas werkt niet, wat nu?

Het kan zijn dat de pas beschadigd is, bijvoorbeeld doordat er een gat in is gemaakt om aan een sleutelbos te hangen. Een andere oorzaak kan zijn dat de koppeling tussen adres en desbetreffende container niet klopt. Dit is terug te zien en meteen aan te passen in het containerbeheersysteem AWRS. Tot slot kan er een fout zitten in de software of de paslezer. Dit kunnen we voor je nakijken.

De paslezer geeft een storing of werkt niet, wat nu?

Een lage batterijspanning of slecht bereik is de meest voorkomende oorzaak. Dit is in te zien in het containerbeheersysteem AWRS. - Krijg je de melding ‘Pas onbekend’? Dan is de pas mogelijk niet goed gekoppeld. - De melding ‘Sluit trommel’ of ‘Trommel geopend’ betekent dat het slot of niet goed aangesloten is, of dat er een afwijking in de slotsensor zit. De servicemonteur kan dit eenvoudig verhelpen. - Staat je melding er niet bij? Neem contact met ons op, we helpen graag.

Wie kan ik bereiken voor een vraag?

We helpen jou graag verder! Bel ons via 0570-623092 en kies ‘1’ om een elektrospecialist te spreken of ‘2’ voor mechanische vragen en de planning. Maak je geen selectie, dan krijg je de eerst beschikbare medewerker aan de lijn. Liever contact via mail? Mail naar onze serviceafdeling via service@bwaste.nl

Stuurt BWaste afvalpassen rechtstreeks naar bewoners?

BWaste werkt in principe altijd in opdracht van een andere partij, vaak de gemeente of afvalinzamelaar. Zij versturen de afvalpassen.

Hoe meld ik een storing of verzoek aan?

Om je zo snel en goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, is ons ticketsysteem het handigst. Hiervoor ga je naar awrs.bwaste.nl of www.bwaste.nlsupport. Dit ticketsysteem werkt efficiënt door vooraf ingevulde informatie en de mogelijkheid de aard van de storing te omschrijven. Het systeem houdt je automatisch op de hoogte van de voortgang. Natuurlijk kun je ons ook altijd bellen (0570-623092) en mailen service@bwaste.nl

Onze container is vol, kunnen jullie hem legen?

Omdat wij zelf geen containers legen, verwijzen we je hiervoor door naar je gemeente of afvalinzamelaar.